Ouders      School/BSO      Retail

Tijdschrift       Winkel       Account

Ouders      School/BSO      Retail

Tijdschrift       Winkel       Account

We helpen je op weg

Meer weten over abonneren of je abonnement?
Vind hieronder het juiste formulier of neem direct contact op met de abonneeservice:
klantenservice@aboland.nl
+31 (0)251 – 257924

Wil je iets leuks insturen? Een gemaakte kleurplaat, een volle bingokaart, een fijn bericht of iets anders? Dat kan hier.

Zoveel mogelijk vragen over je bestelling, abonnement en meer hebben we hier voor je beantwoord per categorie. Kijk of je vraag erbij zit of stel hem in het formulier onderaan deze pagina.

Abonneren

Hoe word ik abonnee?

Vul dit formulier in en de abonneeservice regelt dat er moois op je mat gaat vallen!

Ben je een school, bso of andere organisatie en wil je staffelkorting? Registreer je dan om gebruik te maken van dit voordeel.

Waar kan ik de puzzels en kleurplaten om te printen vinden?

Rond de matdatum krijgt elke abonnee een unieke code in de mail. Met deze code krijg je toegang tot de printbare puzzels, kleurplaten en ander leuks. Ga naar onze winkel, kies je download en voer je code in.

Check daarom goed je mail waarmee je je abonnement hebt afgesloten en bekijk ook je spamfolder.

Hoe geef ik wijzigingen door?

Verhuis je? Geef minimaal 3 weken voor de matdatum (bij start nieuw seizoen) je wijzigingen door via deze pagina.

Rekeningnummer wijzigen of andere wijzigingen? Ook dat kan hier.

Ik heb het tijdschrift nog niet ontvangen

Slot Sofenstein ligt elk kwartaal bij de start van het seizoen op de mat bij de abonnees.

Ben je een nieuwe abonnee, dan zul je dus moeten wachten tot het nieuwe seizoen zich aankondigt.

Was je al lid en is er iets misgegaan met de bezorging, dan lost de abonneeservice het graag voor je op. Laat het weten via deze pagina.

Hoe zeg ik op?

Opzeggen regel je hier. Dan maakt de abonneeservice het voor je in orde.

Webwinkel

Wat is de status van mijn bestelling?

Heb je een account aangemaakt tijdens het bestellen of bij een eerdere bestelling? Dan kun je inloggen om de status van je bestelling te zien. Ook krijg je een mail wanneer de status verandert, check dus goed je spamfolder.

Bestelling niet ontvangen of status blijft hangen? Neem contact met ons op!

Hoe werkt retourneren?

Het kan natuurlijk voorkomen dat je bestelling niet naar wens is. Geen probleem, je kunt je bestelling gewoon retourneren of ruilen. Hier zijn wel enkele voorwaarden aan verbonden:

  • Je meldt je retour binnen 14 dagen na ontvangst bij ons aan via dit formulier;
  • hierna heb je 14 dagen de tijd om je product(en) te retourneren;
  • het product is niet gebruikt;
  • het product zit in een onbeschadigde, originele verpakking;
  • je retourneert je bestelling met een compleet ingevuld retourformulier (hier te downloaden). Indien dit formulier niet compleet ingevuld is, kan het voorkomen dat wij niet kunnen achterhalen van wie het afkomstig is;
  • retourneren is voor eigen rekening, tenzij het een fout van onze kant betreft of het product defect is;

Na ontvangst en controle van je retour gestuurde product storten wij zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, je betaling retour, mits aan bovenstaande voorwaarden is voldaan. Retourbetaling gaat voor zover mogelijk via dezelfde weg als de betaling gedaan is.

Scholen, BSO’s en andere organisaties

Hoe werkt de korting voor organisaties?

Voor scholen, BSO’s en andere organisaties hebben we staffelkorting op abonnementen en losse edities. De staffelgrootte is al vanaf 5 tijdschriften.

Registreer je vrijblijvend als organisatie en krijg toegang tot je korting.

Je registratie keuren we handmatig goed, dus inloggen lukt niet direct. Je ontvangt een mail wanneer we je account hebben geactiveerd. Check ook je spamfolder.

Wanneer je inlogt vind je daar het formulier om het abonnement voordelig af te sluiten en de losse edities te kopen met staffelkorting.

Waar vind ik de printbare werkbladen?

Rond de matdatum krijgt elke abonnee een unieke code in de mail. Met deze code krijg je toegang tot de printbare puzzels, kleurplaten en ander leuks. Ga naar onze winkel, kies je download en voer je code in.

Check daarom goed je mail waarmee je je abonnement hebt afgesloten en bekijk ook je spamfolder.

Retail

Hoe krijg ik Slot Sofenstein in mijn winkel?

Registreer je vrijblijvend als retailer en je krijgt toegang tot ons bestelgedeelte waar je zakelijk kan bestellen.

Je registratie keuren we handmatig goed, dus inloggen lukt niet direct. Je ontvangt een mail wanneer we je account hebben geactiveerd. Check ook je spamfolder.

Wanneer je inlogt vind je daar toegang tot zakelijk bestellen.

Adverteren

Wat zijn de kosten van adverteren?

Onze tarieven zijn te vinden in de tariefkaart. Voor samenwerkingen op maat neem je contact op met Peter:

Bureau Sjoerdsma
+31 (0)6 1010 7327
info@bureau-sjoerdsma.nl

Hoe werkt adverteren?

Je bekijkt de tariefkaart en neemt contact op met Peter. Samen maken jullie een plan dat bij jouw bedrijf past.

Bureau Sjoerdsma
+31 (0)6 1010 7327
info@bureau-sjoerdsma.nl

Redactie

Hoe stuur ik iets in?

Wil je iets leuks insturen? Een gemaakte kleurplaat, een volle bingokaart of een fijn bericht? Dat kan hier.

Kan ik meeschrijven / illustreren?

Heel soms zoeken we iemand erbij, hiervoor kun je het beste onze stories op Instagram in de gaten houden.

We hebben ook elke editie een gastredacteur die ervaring heeft in het vieren van een van de feesten die we in het blad centraal zetten. Dus vier jij een feest dat we een prominente plek in het blad moeten geven? Geef je dan op als gastredacteur.

Andere vraag voor de Hofhouding?

Stel je vraag hier.

Of gaat het over je abonnement? Die vraag kun je het beste hier kwijt:
klantenservice@aboland.nl
+31 (0)251 – 257924

Nog niet gevonden wat je zoekt?

Urenlang lees- en speelplezier voor dromers, doeners en denkers.

15 + 8 =